Odcinek #7: Jak Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci pomaga młodym zdolnym?
Kto i po co może skorzystać z programu wsparcia zdolnych Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci? Jakim dzieciom ten program przynosi najwięcej korzyści? Jakie błędy popełniają współcześni rodzice? Na czym polega rozchwiana samoocena u zdolnych? Dlaczego szkole, jaką znamy, należałoby pozwolić umrzeć?
Wywiad z Marią Mach, prezeską Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, organizacji, która od 1981 roku wspiera zdolną młodzież w rozwijaniu pasji i zainteresowań. Przeczytaj poradnik, o którym mówimy w wywiadzie:
📚 Zdolne dziecko - pierwsza pomoc
O czym rozmawiamy:
Co i dla kogo robi Krajowy Fundusz na Rzecz Dzieci?
Kiedy odbywają się zajęcia dla podopiecznych Funduszu?
Jakie działania Fundusz prowadzi dla osób z pasjami humanistycznymi i artystycznymi?
Jak zostać stypendystą Funduszu? Jak wygląda rekrutacja?
Ile trzeba mieć lat, aby skorzystać z oferty Funduszu?
Ile lat miał najmłodszy stypendysta Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci?
Dlaczego granica wieku kandydatów przesuwa się w górę?
Czy Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci daje stypendia?
Czy Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci działa we wszystkich miastach w Polsce?
Czym charakteryzują się dzieci i młodzież, które czerpią wartość z działań Funduszu?
Co się musi wydarzyć (albo co się nie powinno wydarzyć) na etapie dzieciństwa, aby ciekawość młodego człowieka przerodziła się w dociekliwość?
Dlaczego można zdjąć nogę z gazu? ;)
Ilu podopiecznych przyjmuje rocznie Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci?
Czy raz zgaszoną iskierkę ciekawości da się ponownie wzniecić?
Czy można przestać być zdolnym?
Jak pomóc młodemu człowiekowi, który stawia sobie nierealistyczne ambicje w zdobywaniu wiedzy?
Czy aby być spełnionym zdolnym dzieckiem/nastolatkiem trzeba odnosić sukcesy w szkole? Czy w ogóle trzeba chodzić do szkoły?
Czy wśród podopiecznych Funduszu jest młodzież, która jest w edukacji domowej?
Podcast w formie audio
Zasubskrybuj na ulubionej platformie:
🎙️Spotify