Odcinek #1: Jak rozmawiać z nauczycielami o uzdolnieniach swoich dzieci?

Kiedy dziecko ma niestandardowe potrzeby edukacyjne i zaczyna szkołę umiejąc już biegle czytać, pisać, liczyć, mając własne zainteresowania i pasje, rodzic często staje przed dylematem: jak zakomunikować to szkole, aby pomóc nauczycielom zadbać o potrzeby dziecka i nie wyjść przy tym na szalonego rodzica.

O tym, jak to zrobić, rozmawiam z dr Małgorzatą Pilecką, pedagożką, nauczycielką wczesnej edukacji, nauczycielką akademicka i badaczką na Wydziale Studiów Edukacyjnych Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku.

  • Jak rodzice mogą rozmawiać z nauczycielami o uzdolnieniach swoich dzieci?

  • Dlaczego warto postarać się o diagnozę z poradni psychologiczno-pedagogicznej?

  • Jak traktować talent dziecka w szkole?

  • Z jakimi zagrożeniami wiąże się wysyłanie zdolnego dziecka na konkursy?

  • Jak inspirować nauczycieli do odpowiedniego zaopiekowania się uzdolnieniami dzieci?

  • Jak pracować z dziećmi I-III metodą projektu edukacyjnego?

  • Podcast w formie audio

Zasubskrybuj na ulubionej platformie:

Podcast w formie video

Previous
Previous

Odcinek #2: Siedmiolatek w 4. klasie. Jak wybrać szkołę dla zdolnego dziecka?