Odcinek #1: Jak rozmawiać z nauczycielami o uzdolnieniach swoich dzieci?
Kiedy dziecko ma niestandardowe potrzeby edukacyjne i zaczyna szkołę umiejąc już biegle czytać, pisać, liczyć, mając własne zainteresowania i pasje, rodzic często staje przed dylematem: jak zakomunikować to szkole, aby pomóc nauczycielom zadbać o potrzeby dziecka i nie wyjść przy tym na szalonego rodzica.
O tym, jak to zrobić, rozmawiam z dr Małgorzatą Pilecką, pedagożką, nauczycielką wczesnej edukacji, nauczycielką akademicka i badaczką na Wydziale Studiów Edukacyjnych Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku.
Jak rodzice mogą rozmawiać z nauczycielami o uzdolnieniach swoich dzieci?
Dlaczego warto postarać się o diagnozę z poradni psychologiczno-pedagogicznej?
Jak traktować talent dziecka w szkole?
Z jakimi zagrożeniami wiąże się wysyłanie zdolnego dziecka na konkursy?
Jak inspirować nauczycieli do odpowiedniego zaopiekowania się uzdolnieniami dzieci?
Jak pracować z dziećmi I-III metodą projektu edukacyjnego?
Podcast w formie audio
Zasubskrybuj na ulubionej platformie: