Odcinek #10: Jak pracować ze zdolnym uczniem w klasie?
Czy dla zdolnego dziecka szkoła musi być praktykowaniem sztuki zabijania czasu?
Odcinek dedykowany nauczycielkom i nauczycielom, którzy mają w klasie bardzo zdolne dziecko i czują, że choćby stanęli na rzęsach, nie są w stanie niczym go zająć… Trochę dziecka żal, bo w końcu to nie jego wina, że szybko kończy zadania, które reszcie klasy starczą na 45 minut... Ale co z nim zrobić? Czym go zająć?
Poznasz 4 sprawdzone metody, które angażują zdolnych uczniów na lekcji i jednocześnie doceniają ich ponadprzeciętne uzdolnienia.
Dowiesz się:
Kim jest uczeń zdolny w świetle prawa oświatowego
Dlaczego najczęstszy pomysł na pracę ze zdolnym na lekcji, czyli “daj mu więcej zadań”, to błąd
Metoda nr 1: trudniejsze zadania ZAMIAST łatwych
Metoda nr 2: wymyślanie zadań i kluczy odpowiedzi
Metoda nr 3: pomaganie innym uczniom
Metoda nr 4: prowadzenie lekcji
Dlaczego wyjście ewakuacyjne musi być zawsze otwarte
Podcast w formie audio
Zasubskrybuj na ulubionej platformie:
🎙️ Spotify